Izvēlies kursu:

Integrētās mārketinga komunikācijas
Mārketinga stratēģijas un konkurētspējas pozicionējums
Patērētāju uzvedība
1/3

Izvēlies piemērotāko laiku:

Mārketinga stratēģijas un konkurētspējīgs pozicionējums

Otrdienas 15:00 - 17:00
Trešdienas 18:00 - 20:00

Vēlams atzīmēt vairākus laikus

Vēlos iegādāties kursa grāmatu (Ls 35 + PVN)

Integrētās mārketinga komunikācijas

Otrdienas 15:00 – 17:00
Trešdienas 18:00 – 20:00

Vēlams atzīmēt vairākus laikus

Vēlos iegādāties kursa grāmatu (Ls 35 + PVN)

Patērētāju uzvedība

Ceturtdienas 16:00 – 18:00
Vēlos iegādāties kursa grāmatu (Ls 35 + PVN)
2/3

Norādiet informāciju:

Par sevi:

Rekvizīti rēķinam:

mēnesis
semestris
3/3

Paldies

Jūsu reģistrācija saņemta. Uz e-pastu drīzumā nosūtīsim sīkāku informāciju, kā arī rēķinu par dalību. Ja kādi jautājumi, droši sazinieties ar mums.

Pasniedzēji

Jānis Kļaviņš

 

Pasniedz mārketinga stratēģijas un konkurētspējīgu pozicionējumuzināšanu vadībuuzvedības ekonomiku un  patērētāju uzvedību

Uzskatu, ka zināšanām ir jābūt kam vairāk par informācijas megabaitiem mūsu smadzenēs. Zināšanām ir jāvairo zinātkāre, kas, savukārt, radīs jaunas zināšanas.”   

Jānis Kļaviņš no 2008.gada vadījis mārketinga un komunikāciju apmācības mediju un radošo aģentūru darbiniekiem un mārketinga vadītājiem, kā arī ar vieslekcijām uzstājies vairākās Latvijas augstākās izglītības iestādēs. Ieguvis bakalaura grādu Vidzemes Augstskolā, programmēšanas inženierijas specialitātē. Nozarē strādājis par reklāmas tirgus analītiķi, komunikācijas stratēģiju veidotāju, mediju aģentūras „Initiative Latvia” vadītāju.

„Mācīšanu uzskatu par aicinājumu. Mārketinga un komunikāciju teoriju apguvu pēc tam, kad jau biju iemantojis praktiskās iemaņas, tādēļ uzskatu, ka mana kā pasniedzēja pieeja ir realitātei daudz pietuvinātāka nekā izglītības iestādēs pieejamā. Turklāt vēl joprojām paralēli apmācību vadīšanai strādāju pie IPG grupas uzņēmumu klientu komunikāciju stratēģiju izveides, kas neļauj pārmērīgi „iegrimt teorijā”.”

Jānis pārstāv interpretīvisma (relativitātes) mārketinga skolu, kas realitāti ataino kā sociāli veidotu, nepārtraukti mainīgu sistēmu. Pretstatā pozitīvisma (absolūtisma) pieejai, iegūto zināšanu mērķis ir nevis prognozēt mārketinga procesus, bet gan tos pilnībā izprast, lai zināšanas varētu likt lietā situācijās ar pilnīgi citu (bieži vien nezināmu) apstākļu ietekmi uz rezultātu.

“Manuprāt, mārketings ir visinteresantākā lieta uz pasaules, un es nevaru saprast, kādēļ daudzi nozares pārstāvji tā nedomā.”

 

Alise Avota

 

Pasniedz zīmolvadībusadarbību ar aģentūrām un mārketinga pamatus

“Zīmolus var salīdzināt ar cilvēkiem. Mēs plānojam savas dzīves un ejam pretim izvirzītajiem mērķiem, tomēr skaidra atbilde uz jautājumu – “Kā vislabāk dzīvot?” – ir tikai daļēja. Otra atbildes daļa nav izskaitļojama Excel tabulā, taču mums piemīt arī diezgan maģiska spēja dzīvot, balstoties uz pieredzi un intuīciju. Līdzīgi ir ar zīmolu attīstību – arī tiem palīdzēt “dzīvot” un attīstīties vēlamajā virzienā var pieredzējis speciālists ar nelielu devu ‘maģijas’.”

Alise Avota ir pieredzējusi zīmolu vadītāja, kas vairāk kā desmit gadus strādā ar dažādiem Latvijas zīmoliem. Vadījusi Tele2 zīmolu Zelta Zivtiņa un šobrīd ir  Lattlecom jauno zīmolu vadītāja (tet, Shortcut u.c.), kā arī  grāmatnīcas  Mr Page līdzīpašniece un mārketinga vadītāja. Pieredzi reklāmā guvusi arī kā projektu vadītāja un projektu direktore reklāmas aģentūrās  Inspired, Not Perfect | Y&R Riga un  McCANN Riga. Alise ir bijusi vairākkārtēja Cannes Lions delegāte un Young Marketing Lions konkursā ieguvusi bronzas medaļu.   Inspired Mārketinga akadēmijas lektore no 2014.gada.

 

Inese Vētra

 

Pasniedz mārketinga komunikācijas plāns ( integrētās mārketinga komunikācijas)

“Ar komunikāciju mēs saskaramies katru dienu un pat personiskajā dzīvē mēs izmantojam žurnālos, internetā sniegtos padomus un ieteiktos līdzekļus, lai veidotu un uzlabotu savu tēlu, ko vēlamies nodot apkārtējiem cilvēkiem, darba devējiem, klientiem, pretējam dzimumam.

Attiecībā uz mārketinga komunikāciju, tad noteikumi tie paši – tam kā zīmols izskatās, runā, izturas, jābūt vienotam, lai auditorija ziņu un zīmolu, saprastu un uztvertu tā, kā bijām vēlējušies. Bet šajā gadījumā auditorija ir nevis viens vai pāris cilvēku, bet simti, tūkstoši, miljoni un mārketinga vadītāji ikdienā nepārtraukti sastopas ar izaicinājumiem, jo reklāmas aktivitātēm jābūt saskaņā ar stratēģisko vadību un mārketinga plānu, ir jāspēj pareizi kombinēt un pielietot mārketinga komunikācijas instrumentus, lai palīdzētu sasniegt uzņēmuma mērķus un radītu papildus vērtību zīmolam.

Man ir laimējies, jo piedzīvojumu kāri man ir izdevies apmierināt arī mārketingā, jo pateicoties zvaigznēm un veiksmei, man ir bijusi iespēja eksperimentēt un praksē izmēģināt daudzus no mārketinga komunikācijas līdzekļiem, kā arī redzēt to rezultātus. Gribētos teikt, ka dzīvē esmu izdzīvojusi veselu grāmatu par produktu dzīves cikliem un komunikācijas veidiem un turpinu izbaudīt atklāt jaunas nodaļas, tāpēc priecājos, ka man ir iespēja dalīties ne tikai ar tiem piemēriem, ko var izlasīt grāmatās, bet arī ar tiem, ko esmu redzējusi un izdzīvojusi.”

Inese Vētra  mārketingā darbojas jau 10 gadus – bijusi ilggadēja Pica Lulū zīmola virzītāja un šobrīd strādā A/S Aldaris kā Baltijas ne-alus zīmolu vadītāja. Mārketingu, sabiedriskās attiecības un komunikāciju apguvusi gan akadēmiski, gan praksē. Papildus ikdienas darbam, dalījusies ar pieredzi konferencēs, semināros un izcīnījusi tiesības doties uz ASV, lai paskatītos uz mārketingu ar citām acīm.

 

Māris Antons

Pasniedz prakstisko digitālo mārketingu

“Digitālais mārketings ir jauna disciplīna, kurai vēl daudz jāmācās no tradicionālajiem kaimiņiem – lai arī ir daudzi jauni komunikācijas kanāli, daudz kas ir pārnesams no jau desmitiem gadu uzkrātajām zināšanām citos medijos.”

Māris ar digitālo komunikāciju un mārketingu strādā no 2011. gada un kopš tā laika ir mācījies un audzis kopā ar nozari Latvijā un pasaulē. Sākotnēji veidojis saturu dažādiem klientiem sociālajās platformās, kam ar laiku pievienojušies uzdevumi dažādu web projektu izstrādē, reklamēšanā un interneta veikala vadībā. Strādājis vairākās digitālās aģentūrās, mediju aģentūrā, e-komercijā un performances mārketinga aģentūrā. Ar izcilību pabeidzis arī LADC reklāmas skolu. Šobrīd vada digitālo kanālu menedžmenta aģentūru.

“Digitālo komunikāciju un mārketingu esmu apguvis pašmācības ceļā lasot, strādājot ar profesionāļiem un pārbaudot lietas uz savas ādas. Neesmu apguvis teoriju augstskolā, tāpēc kaut kādas lietas varbūt esmu apguvis ne efektīvākajos veidos, toties izkodis līdz kaulam.”

Praktiskā un kritiskā pieeja digitālajam mārketingam ir tā, kas atšķir Māri no optimisma pārņemtās digitālā mārketinga pasaules. Tas ir nolasāms arī viņa blogā, kas veltīts digitālajai pasaulei. Arvien lielāka daļa mārketinga resursu uzņēmumos tiek atvēlēti digitālajiem kanāliem, kas ir pilnīgi normāli, bet tajā pašā laikā liela daļa šo resursu tiek iztērēti nelietderīgi, jo sekojot trendiem, modei un haipam dažkārt gadās aizmirst par galveno.

“Digitālais mārketings ir vienkāršs. Tikai nedrīkst ticēt nevienam, izņemot savus datus.”

 

Aivars Avotiņš

Pasniedz mediju plānošanu, reitingus

Aivars Avotiņš reklāmas nozarē darbojas jau 16 gadus, kuru laikā iegūta pieredze strādājot ar Latvijas lielākajiem reklāmdevējiem mediju stratēģiju izveidē un realizācijā, kā arī patērētāju uzvedības un produktu lietošanas ieradumu izpētē un mediju plānošanas, un mediju analīzes jomā. Pašlaik Aivars strādā mediju aģentūrā Inspired kā pētījumu vadītājs un Inspired Academy lasa lekcijas par mediju plānošanu, bet brīvajā laikā spēlē kērlingu, kas iespējams ir visstratēģiskākā sporta spēle.