Izvēlies kursu:

Integrētās mārketinga komunikācijas
Mārketinga stratēģijas un konkurētspējas pozicionējums
Patērētāju uzvedība
1/3

Izvēlies piemērotāko laiku:

Mārketinga stratēģijas un konkurētspējīgs pozicionējums

Otrdienas 15:00 - 17:00
Trešdienas 18:00 - 20:00

Vēlams atzīmēt vairākus laikus

Vēlos iegādāties kursa grāmatu (Ls 35 + PVN)

Integrētās mārketinga komunikācijas

Otrdienas 15:00 – 17:00
Trešdienas 18:00 – 20:00

Vēlams atzīmēt vairākus laikus

Vēlos iegādāties kursa grāmatu (Ls 35 + PVN)

Patērētāju uzvedība

Ceturtdienas 16:00 – 18:00
Vēlos iegādāties kursa grāmatu (Ls 35 + PVN)
2/3

Norādiet informāciju:

Par sevi:

Rekvizīti rēķinam:

mēnesis
semestris
3/3

Paldies

Jūsu reģistrācija saņemta. Uz e-pastu drīzumā nosūtīsim sīkāku informāciju, kā arī rēķinu par dalību. Ja kādi jautājumi, droši sazinieties ar mums.

Mediju plānošana. Reitingi

Pieteikties

Seminārs  plānots 2019.gada rudens semestrī

Seminārā būs iespējams apgūt mediju plānošanas rādītāju (metriku) nozīmi, to savstarpējo saistību un pielietojumu reālā dzīvē. Ieskatīties aģentūru iespējās un izaicinājumos, veicot auditorijas segmentēšanu, plānošanu un pirkšanu, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un tirgus tendences. Kā arī uzzināt, kam pievērst uzmanību mediju plāna izvērtēšanā.

Seminārs ir paredzēts uzņēmumu mārketinga un komunikāciju vadītājiem, kuri saskaras ar mediju reklāmas plānošanu (vai nu plāno paši, vai arī sadarbībā ar mediju aģentūru). Semināra saturs būs interesants arī mediju kanālu un mediju aģentūru darbiniekiem, kuri ir nesen sākuši strādāt nozarē vai arī vēlas atsvaidzināt savas zināšanas.

Lekcijas saturs :

  • Auditorijas definējums
  • Pamatvērtību (kontakts ar mediju, sasniedzamība) noteikšanas metodes dažādos mediju veidos
  • Mediju rādītāji (metriki) dažādos mediju veidos, atšķirības starp tiem
  • Mediju rādītāju atvasinājumi
    • Reitings (GRP, TRP, OTS)
    • Piemērotības indekss (Affinity)
    • Frekvence
    • Citi mediju plānos izmantotie rādītāji
    • Cenas faktori (CPT, CPP u.c.)

Lekciju vada: Aivars Avotiņš, “Inspired” analītiķis

Dalības maksa: 30 eur + PVN 

Mediju aģentūras Inspired klientiem un Mārketinga akadēmijas 2018.gada pavasara semestra studentiem seminārs ir bezmaksas.

Sīkāku informāciju un atbildes uz jūs interesējošiem jautājumiem varat iegūt, zvanot 29198681.

 

Pieteikšanās šeit

Pieteikties