Seminārs notiks trešdien 22.janvārī plkst.17.30-19.30.

Digitālā vide sniedz plašas efektivitātes novērtēšanas iespējas. Taču kā izmantot šos datus savā labā, lai neapjuktu? Šajā seminārā tiks apskatīta kvantitatīvā un kvalitatīvā analītika, instrumenti un metodes, kas palīdzēs novērtēt mārketinga un komunikācijas efektivitāti un to, kā to uzlabot. Aplūkosim dažādus datu veidus – sākot no tirgus izpētes un beidzot ar voice of customer. Pētīsim dažādas datu ieguves metodes – kā brīvi pieejamas, tā dažādus maksas rīkus. Aplūkosim arī piemērus, kā analītikas datus iespējams praktiski pielietot ikdienā nodrošinot mārketinga efektivitāti un uzlabojumus lapā, kā arī, izmantojot case study, uzzināsim to,cik būtiskas un niansētas lietas var uzzināt ar datu palīdzību.

Seminārs paredzēts mārketinga vadītājiem, zīmolu vadītājiem, komunikācijas vadītājiem un mārketinga speciālistiem, kuru atbildības laukā ir plaša spektra komunikācijas kanāli. 

Tēmas:

  • Klientu dati (Customer data)             
  • Tirgus izpēte (Market reserach)
  • Konkurentu izpēte (Competition)
  • Kampaņu mērījumi (Marketings metrics)
  • Darbības mājas lapā (Interactions)
  • Pārdošanas dati (Sales & transactions)
  • Dati par izvēlēm un interesēm (Preferences & interests)
  • Klientu aptaujas (Voice of customer)

Semināru vadīs: Kristaps Kalniņš, FRANK by Inspired vadītājs.

Dalības maksa:
45 EUR + PVN