Lekciju skaits – 13

Lekcijas notiks pirmdienās plkst.18.30-20.00, sākot no 2020.gada 17.februāra.

Kursa gaitā iespējams apgūt visu komunikāciju procesu: sākot no mērķa grupu un komunikācijas mērķu definēšanas un beidzot ar detalizētu katras komunikācijas mix sastāvdaļas aprakstu un praktiska pielietojuma piemēru.

Pamata literatūra – «Marketing Communications: touchpoints, sharing and disruption»

 

  • Kurss paredzēts:
    • Mārketinga vadītājiem, kas vēlas dziļāk apgūt mārketinga procesa gala fāzi – komunikācijas;
    • Komunikāciju speciālistiem, lai iegūtu pārskatu par mārketinga komunikācijām un, iespējams, atrastu iedvesmu un jaunu pieeju darbam ar komunikācijām.
  • Lekciju saraksts:
  1. Integrētās mārketinga komunikācijas un komunikāciju veidi.
  2. Kā darbojas mārketinga komunikācijas.
  3. Patērētāju uzvedība.
  4. Mārketinga komunikācijas plānošana: mērķa grupas un mērķi.
  5. Budžets.
  6. Mārketinga komunikācijas novērtēšana un pētījumi.
  7. Zīmološana.
  8. Reklāma: reklāmas loma komunikācijā, formas un stratēģija.
  9. Sabiedriskās attiecības, sponsorēšana.
  10. Tiešais mārketings un pārdošana. Izstādes.
  11. Zīmola aktivizēšana tirdzniecības vietā (trade marketings).
  12. Mediju plānošana: principi un prakse.
  13. Digitālie un interaktīvie mediji.
  • Dalības maksa:
    • 28 EUR + PVN par lekciju (~ 112 EUR + PVN mēnesī)
    • Atlaides:
      • 15% atlaide LADC, LRA un LMPA biedriem,
      • 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.

Pieteikšanās šeit.