Lekciju skaits – 13

Lekcijas notiks pirmdienās plkst.18.30-20.00, sākot no 2020.gada 8.jūnija. Tiešsaistē un klātienē. 

Kurss paredzēts optimālu komunikācijas kanālu mix izvēlei, atbilstoši zīmola mērķiem un budžetiem. Ierobežotu naudas resursu gadījumā svarīgi turpināt zīmola komunikāciju pat tad, ja mārketinga budžets tiek samazināts. Šādos gadījumos svarīgi izvērtēt katra kanāla iespējas, atbilstību zīmola ziņai kā arī meklēt jaunus komunikācijas veidus gadījumos, kad budžets nepietiek klasiskai reklāmai.

 Kursa gaitā varēs apgūt visu komunikāciju procesu: sākot no mērķa grupu un komunikācijas mērķu definēšanas un beidzot ar detalizētu katras komunikācijas mix sastāvdaļas aprakstu un praktiska pielietojuma piemēru.

Pamata literatūra – «Marketing Communications: touchpoints, sharing and disruption»

 

  • Kurss paredzēts:
    • Mārketinga vadītājiem, kas vēlas dziļāk apgūt mārketinga procesa gala fāzi – komunikācijas;
    • Komunikāciju speciālistiem, lai iegūtu pārskatu par mārketinga komunikācijām un, iespējams, atrastu iedvesmu un jaunu pieeju darbam ar komunikācijām.
  • Lekciju saraksts:
  1. Integrētās mārketinga komunikācijas un komunikāciju veidi. Komunikācijas kanālu novērtējums.
  2. Kā darbojas mārketinga komunikācijas.
  3. Patērētāju uzvedība.
  4. Mārketinga komunikācijas plānošana: mērķa grupas un mērķi.
  5. Budžets – tā plānošana un resursu sadale.
  6. Mārketinga komunikācijas novērtēšana un pētījumi.
  7. Zīmološana.
  8. Reklāma: reklāmas loma komunikācijā, formas un stratēģija.
  9. Sabiedriskās attiecības, sponsorēšana.
  10. Tiešais mārketings un pārdošana. Izstādes.
  11. Zīmola aktivizēšana tirdzniecības vietā (trade marketings).
  12. Mediju plānošana: principi un prakse.
  13. Digitālie un interaktīvie mediji.
  • Dalības maksa:
    • 28 EUR + PVN par lekciju (~ 112 EUR + PVN mēnesī)
    • Atlaides:
      • 15% atlaide LADC, LRA un LMPA biedriem,
      • 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.

Pieteikšanās šeit.