Lekciju skaits – 10

Lekcijas notiks trešdienās plkst.18.30-20.00, sākot no 2019.gada 16.oktobra.

Lekcijas ir paredzētas jaunajiem uzņēmējiem, kuri digitālā mārketinga teoriju vēlas papildināt ar praktiskām digitālā mārketinga zināšanām. Kursa laikā būs iespējams pašiem izveidot savu mājaslapu un lekciju kursa beigās uzsākt produktu vai pakalpojumu pārdošanu internetā.

  • Kurss paredzēts:
    • mazu un vidēju uzņēmumu vadītājiem, lai izprastu digitālā mārketinga procesus un veiktu pirmās reālās darbības internetā, digitālā mārketinga uzsākšanai;
    • studentiem, kuriem ir interese par digitālā mārketinga procesiem, bez praktiskas pieredzes digitālajā mārketingā.
  • Lekciju saraksts:
    1. Digitālā mārketinga kanāli, dažādu paņēmienu kopīgais un atšķirīgais – mārketinga tirgus aina
    2. Uzņēmuma domēna reģistrācija, uzņēmuma e-pasta reģistrācija, izveidošana (Google produkti) .
    3. Uzņēmuma mājaslapas platformas izvēle, uzstādīšana, pamatinformācijas ievade un noformējums.
    4. Saturs: Mājaslapa, sociālās platformas, reklāmas materiāli.
    5. E-veikals – noteikumi, platformas, piegāde, maksājumu pieņemšana.
    6. Google Tag Manager, Google Analytics un citi analītikas rīki mājaslapai, papildinājumi
    7. Epasta mārketings saziņai ar esošajiem un potenciālajiem klientiem.
    8. Sociālās platformas- ko darīt, ko nedarīt, ko mērīt.
    9. Google Adwords: parādīties potenciālajiem klientiem kā pirmajam.
    10. Facebook Ads: miljards potenciālo klientu sasniegšana, Facebook pixel.
  • Dalības maksa:
    • Juridiskām personām: 30 EUR + PVN par lekciju
    • Privātpersonām: 25 EUR + PVN par lekciju
    •  Atlaides:
      • 15% atlaide LADC, LRA un LMPA biedriem;
      • 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.

Pieteikšanās šeit.