• Lekciju skaits – 6

 Lekciju kursa norises laiks tiks precizēts.

  • Ikdienā mārketinga, komunikācijas un zīmolu vadītāji strādā roku rokā ar dažādu tipu aģentūrām – radošo, mediju, PR, digitālo, BTL, promo u.c. Kursa ietvaros iemācīsimies efektīvāk un, kas nav mazsvarīgi, arī patīkamāk sadarboties ar savām komandām klienta vai aģentūru pusēs, ielūkojoties viņu darba specifikā, ikdienā un organizācijā, un apgūsim efektīvākus komunikācijas paņēmienus, sākot no uzdevuma došanas līdz komunikācijas materiālu apstiprināšanai un aktivitāšu efektivitātes izvērtēšanai.
  • Kurss paredzēts:
    • mārketinga, komunikācijas, zīmolu vadītājiem, kam ik pa laikam liekas, ka radošie šad tad  neiedziļinās uzdevumā vai strādā par lēnu,
    • aģentūru projektu vadītājiem un asistentiem, kam reizi pa reizei ir prātā iešāvusies doma, ka viņu klients neko nesaprot,
    • komunikācijas studentiem, kas plāno strādāt mārketinga / reklāmas nozarē, lai varētu laicīgi izvairīties no iepriekšminētajām domām.
  • Dalības maksa:
    • Juridiskām personām: 30 EUR + PVN par lekciju
    • Privātpersonām: 25 EUR + PVN par lekciju
    • Atlaides:
      • 15% atlaide LADC, LRA un LMPA biedriem;
      • 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.

Pieteikšanās šeit