Semināra datums tiks precizēts.

Mainoties informācijas meklēšanas paradumiem, Google u.c. meklētājprogrammas pielāgojas lietotājiem, veicot eksperimentus un uzlabojumus meklēšanas rezultātu atspoguļošanā. Jautājums, kas būs aktuāls vienmēr, – vai Google ieklausās mūsu uzvedībā, vai tomēr veido mūsu reakcijas un paradumus? Protams, tehnoloģiju izstrādātāji aizvien vairāk izmanto datus par cilvēku digitālo uzvedību, radot arvien intuitīvākus risinājumus, kas iekļaujas mūsu domāšanas un jautāšanas paradumos.

Seminārā apskatīsim šī brīža meklētājprogrammu piedāvātās iespējas, kas var būt noderīgas klientu sasniegšanai ar SEO optimizētām mājaslapām un saturu. Seminārs būs noderīgs ikvienam mājaslapu, blogu un mediju satura autoram, kā arī uzņēmumu īpašniekiem un mārketinga speciālistiem. Seminārā satura un tehniskie aspekti tiks skaidroti, izmantojot vienu no Draugiem Group produktiem – automātisko darba laika uzskaites programmu DeskTime.

Tēmas:

  • Lietotāju informācijas meklēšanas paradumi
    • Meklētais termins (lietotāja problēma) -> saturs (problēmas atrisinājums) (Time tracking)
    • Konkrētu jautājumu uzdošana (How to track time)
      • Saturs, kas atbild uz tiem
      • Tehniskais noformējums
    • Desktop search
    • Mobile search
    • Voice search
  • Meklētājprogrammu darbības principi un jaunie risinājumi
    • Satura un tehniskie aspekti atbilstoši meklētājprogrammu darbības principiem (Knowledge graph, featured snippets etc.)
    • Algoritma updates
    • Jauni pakalpojumi
      • Google My Business
    • Satura paplašinājumi google rezultātos
      • Jautājumi un atbildes google rezultātos
      • Produktu cenas un pieejamība, atlaides
      • Image search
      • Knowledge graph

Semināru vadīs: Ivars Ščerbakovs, SEO aģentūras “Toast IT” SEO projektu vadītājs.

Dalības maksa: 40 EUR + PVN