Semināra norises laiks tiks precizēts.

Sociālo platformu atrašanās vieta un loma mārketingā– kādus mērķus uzstādīt, kā tos sasniegt un kā nomērīt atdevi. Līdzības ar citiem mediju formātiem, galvenās atšķirības. Lietas, ko var pārņemt  no citiem mediju kanāliem, kā arī tās, kas nav pārņemamas. Ko šajās platformās publicēt? Kad ir jāmaksā par reklāmu? Kā segmentēt auditorijas?

Seminārā būs iespēja pakāpenski iziet cauri sociālajās platformās veiktajām aktivitātēm sākot no brīfa sagatavošanas līdz rezultātu strukturētai sakārtošanai.

  •  Tēmu saraksts:
    • sociālo platformu vēsture, pamati, uzbūves principi, tehnoloģiskās iespējas,
    • saturs – ko publicēt, kam publicēt, kā izmantot tehnoloģiskās iespējas; kā tas iekļaujas pārējo komunikāciju spektrā.
  • Kurss paredzēts:
    • uzņēmumu vadītājiem, mārketinga vadītājiem, sabiedrisko attiecību speciālistiem,
    • visiem tiem, kas ikdienā pieņem lēmumus attiecībā uz sociālo platformu izmantošanu/neizmantošanu konkrētām vajadzībām.
    • Nav paredzēts sociālo platformu speciālistiem.
  • Lekciju pasniedz:
    • Māris Antons
  • Dalības maksa:
    • 30 EUR + PVN (par lekciju)
    • Atlaides:
      • 15% atlaide LADC, LRA un LMPA biedriem,
      • 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.

Pieteikšanās šeit: