Lekciju skaits – 9.

Lekcijas notiek pirmdienās plkst.17.30-19.30, sākot no 23.septembra.

  • Vēl nekad agrāk digitālā mārketinga rīki un pieejamie resursi nav bijuši tik aktuāli un izplatīti kā šodien, kas ļauj mārketinga un komunikācijas speciālistiem veidot nevis zīmola centrisku, bet patērētāju centrisku mārketingu. Šī kursa ietvaros būs iespējams uzzināt, kas tas ir un kā tur nonākt.
  • Kurss būs noderīgs mārketinga komunikācijas speciālistiem, kā arī cilvēkiem, kuri vēlas izprasti, kā mūsdienu patērētājs uzvedas digitālajā vidē.

  • Lekciju saraksts:
    1. Ievads: ko nozīmē uz klientu orientēts mārketings, kāpēc par to runājam tagad.
    2. Mājas lapa – pārdošanas vai zīmološanas instruments.
    3. Modulis: Pirktās reklāmas iespējas (2 lekcijas).
    4. Modulis: Informācijas meklēšans iespējas un meklētājsistēmu optimizācija.
    5. Modulis: Satura mārketings (2 lekcijas).
    6. Modulis: Owned channels izmantošanas iespējas.
    7. Modulis: Analītika.

  • Dalības maksa (ir iespējams apmeklēt tikai atsevišķu moduli):
    • Juridiskām personām: 45EUR + PVN par lekciju
    • Privātpersonām: 35EUR + PVN par lekciju
    • Atlaides:
      • 15% atlaide LADC, LRA, LMPA biedriem;
      • 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.

Pieteikšanās šeit.